Helloooo are you ready too gooooo!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynta Broek - WaarBenJij.nu Helloooo are you ready too gooooo!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynta Broek - WaarBenJij.nu

Helloooo are you ready too gooooo!!!!

Door: Cynta

Blijf op de hoogte en volg Cynta

31 Januari 2011 | Australië, Sydney

Het vervolg van mijn contikitour...

Ik was jullie vergeten te vertellen dat ik samen met aborigenals een dans heb opgevoerd, hilarisch!!! Ik heb zoveel meegemaakt de laatste 2 weken, dat ik soms dingen vergeet of de volgorde kwijt ben...
Maar ik zal ns in mijn geheugen graven om jullie mee te laten genieten...want genieten of enjoyen doe ik zekers!!!

Op day dream Island 1 van de White sunday islands, ben ik gaan parasailen...de vlucht was erg peacefull, maar de boottocht was heftig cool!!!!

Ook 1 van de gevolgen van de overstromingen was dat we op de boerderij geen tractorrit kregen, jammer....hebben daar wel gevolleybalt en met echte koeienzwepen geoefend....damn die gaan hard......in de avond karaoke en countrydansen haha lachen...daarna door naar Fraiser Island....zegt Lake Mcenzie jullie wat....het is een zoetwater meer....damn pica volgt....


Toen op de zelfde dag naar Brisbane, flatgebouwen, echt meer een wereld stad...na dit flitsbezoek naar surfersparadise waar ik mijn surfongeluk heb gehad....Surfersparadise echt mijn stad de vibe is so relaxed....
In surfserparadise naar Draculadinner geweest....een dinner show met cabaret, dans, zang, en we werden flink in de zeik gezet...echt een gave show aanrader!!!


Oja voor alle vrouwen onder ons...ik heb met koala's geknuffeld aaaawwwwwww wat lieffffff!!!

Ook een high light zeker t bezoeken waard is Byron bay, de hippievibe is daar nog steeds aanwezig...ze hebben zelfs mc donnalds geboycot toen die een vestiging wilde starten daar...how cool....


Volgende keer t laatste stuk van mijn 2 weken contiki....

Dikke kus
Cynta



  • 31 Januari 2011 - 10:12

    Annie:

    Klinkt weer leuk. Mis wat foto's ha ha
    Groetjes annie

  • 31 Januari 2011 - 14:54

    Lotte:

    owww sweet! koala's lijken me ook wel echte knuffelberen! ;)
    En let je wel een beetje op haha. Niet dat je eerder terug moet komen door een onverwachte beenbreuk...!
    Enjoy and I can't wait to see some pictures!
    Kus

  • 01 Februari 2011 - 12:14

    Anniek:

    hey meis,

    ik heb wat voor je als je terug bent. Namelijk een schoonmaakpakketje voor de camelbak!! JA die heb ik even bij daan weg gehaald voor jou hahaha.

    xx

  • 01 Februari 2011 - 13:13

    Joke:

    lieve schattie,ik mis je en ben groen van jaloezie,ik wil ook een koala knuffelen.leuk om al je avonturen te lezen dikke knuffel joke

  • 02 Februari 2011 - 20:35

    Lieke:

    Ooh, gelukkig geen vinger verloren aan een koala.. Maar erg jammer van je enkel, hopelijk gaat het inmiddels beter. Ik ben ook benieuwd naar foto's...
    Take care! X Lieke

  • 07 Februari 2011 - 15:05

    Karen:

    Heej nichtjee!!

    Klinkt goed hoor!! Volgens mij ben je daar echt aan het genieten! Wel minder van je enkel, hopelijk gaat het nu al beter!
    Maar geniet er nog van want, en ik wacht weer op je volgende verhaal! En wat fototjes natuurlijk!;)

    Xxx

  • 08 Februari 2011 - 18:28

    Wim Roos En Familie:

    hej t is bij jullie al 9 februari.....daarom......GEFELICITEERD MET JE 25 STE VERJAARDAG...drink er maar eentje op doen wij t morgen ook. groetjes

  • 08 Februari 2011 - 20:52

    Teun En Gerry O En T:

    Hey Jarige Job!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd op deze woensdag 9 februari 2011!!!!!!!!!!!!!!!!
    En jawel je wordt nu een kwart eeuw oud!!Ja Cynta je houdt je zilveren feestje want dat is 25 jaar oud!
    Helaas konden we niet smsen op jouw mob nr: 0900-0582 Wat doen we fout?
    Waar zit je nu eigenlijk precies, dame?
    We volgen het wel. We nemen er in ieder geval eentje op! Proost!

  • 09 Februari 2011 - 01:19

    Cynta ITS MY BDAY:

    Dat is niet mijn auzzie gsmnr...dus vandaar dat het niet lukt...maar jullie hebben t nu wel uitgevonden want ik heb jullie aande phone gehad vanmorgen!!!!

    Dikke kus
    Cynta

  • 09 Februari 2011 - 02:09

    Kings:

    Hi Cynta,
    Av gone through, sound's very interesting. I'm happy u r really enjoying ur stay. Keep the mood high girl. I got d post, dat was cool. Thanx.
    I know it's ur B'Day today. Unfortunately i c'ant not speak wt u b'cos of d distance. however, I wish u a joyful n pleasant day. My regard en keep enjoying urself.
    Regards
    Kings.

  • 09 Februari 2011 - 12:14

    Herman:

    Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag !!

  • 09 Februari 2011 - 12:56

    El:

    Happy b'day. Have a good 'un.
    x

  • 09 Februari 2011 - 13:05

    Mark,Hennie,Helen,Le:

    Hallo Cynta,
    leuk je verhalen te lezen.
    Bij deze willen wij je van harte feliciteren met je verjaardag!
    Geniet er daar maar van,

    Groetjes vanaf de peelstraat,
    Mark, Hennie, Helen en Leon

  • 09 Februari 2011 - 16:34

    Dorien:

    Heey Cynta,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er wat moois van daar aan de andere kant van de wereld! Maar dat komt vast goed als ik zo je verhalen lees!
    x Dorien

  • 09 Februari 2011 - 16:55

    Marieke:

    Hey Cynta,

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Lijkt me echt speciaal dat je die daar kunt vieren:) Heel veel plezier en genieten he;)

    x Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynta

Op naar het avontuur!

Actief sinds 05 Dec. 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 20111

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 31 Maart 2014

Zuid Amerika at last!!!

12 Januari 2011 - 08 April 2011

Eindelijk ga ik weer op reis na 5 jaar

25 Maart 2006 - 26 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: