Helloooo are you ready too gooooo!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynta Broek - WaarBenJij.nu Helloooo are you ready too gooooo!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynta Broek - WaarBenJij.nu

Helloooo are you ready too gooooo!!!!

Door: Cynta

Blijf op de hoogte en volg Cynta

31 Januari 2011 | Australië, Sydney

Het vervolg van mijn contikitour...

Ik was jullie vergeten te vertellen dat ik samen met aborigenals een dans heb opgevoerd, hilarisch!!! Ik heb zoveel meegemaakt de laatste 2 weken, dat ik soms dingen vergeet of de volgorde kwijt ben...
Maar ik zal ns in mijn geheugen graven om jullie mee te laten genieten...want genieten of enjoyen doe ik zekers!!!

Op day dream Island 1 van de White sunday islands, ben ik gaan parasailen...de vlucht was erg peacefull, maar de boottocht was heftig cool!!!!

Ook 1 van de gevolgen van de overstromingen was dat we op de boerderij geen tractorrit kregen, jammer....hebben daar wel gevolleybalt en met echte koeienzwepen geoefend....damn die gaan hard......in de avond karaoke en countrydansen haha lachen...daarna door naar Fraiser Island....zegt Lake Mcenzie jullie wat....het is een zoetwater meer....damn pica volgt....


Toen op de zelfde dag naar Brisbane, flatgebouwen, echt meer een wereld stad...na dit flitsbezoek naar surfersparadise waar ik mijn surfongeluk heb gehad....Surfersparadise echt mijn stad de vibe is so relaxed....
In surfserparadise naar Draculadinner geweest....een dinner show met cabaret, dans, zang, en we werden flink in de zeik gezet...echt een gave show aanrader!!!


Oja voor alle vrouwen onder ons...ik heb met koala's geknuffeld aaaawwwwwww wat lieffffff!!!

Ook een high light zeker t bezoeken waard is Byron bay, de hippievibe is daar nog steeds aanwezig...ze hebben zelfs mc donnalds geboycot toen die een vestiging wilde starten daar...how cool....


Volgende keer t laatste stuk van mijn 2 weken contiki....

Dikke kus
Cynta



  • 31 Januari 2011 - 10:20

    Sandra:

    Heee Cynt!

    Klinkt echt super! FIjn dat je het zo naar je zin hebt! Wens je nog een geweldige tijd toe, en waar blivjen die foto's idd!!

    Groetjes uit het koude nederland, brrrr!!

  • 02 Februari 2011 - 18:54

    Manouk:

    YES Mc.Donnalds geboycot daar wil ik wonen! Vette shit. (juist niet eigenlijk hahah) Maar klinkt allemaal erg goed, top!

  • 04 Februari 2011 - 18:59

    Lieske:

    he cynta,

    super leuk om zo 's te lezen hoe je het hebt. Lieve beestjes he die koala's toch zeker wel een foto van. Mocht toen ook, maar heel even vasthouden. Veel plezier en ben net als de rest ook benieuwd naar wat foto's. How's de enkel??????

  • 07 Februari 2011 - 16:52

    Emy:

    Vette shit!
    alvast gefeliciteerd met je verjaardag cyntha!
    In a while crocadile!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynta

Op naar het avontuur!

Actief sinds 05 Dec. 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 20114

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 31 Maart 2014

Zuid Amerika at last!!!

12 Januari 2011 - 08 April 2011

Eindelijk ga ik weer op reis na 5 jaar

25 Maart 2006 - 26 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: