Australië&New Zeeland here I come! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cynta Broek - WaarBenJij.nu Australië&New Zeeland here I come! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cynta Broek - WaarBenJij.nu

Australië&New Zeeland here I come!

Door: Cynta

Blijf op de hoogte en volg Cynta

05 December 2010 | Nederland, Nijmegen

Hallo lieve mensen,

Jaja, mijn volgende reis is een feit, tickets zijn binnen!
Ik ga al weer over 5,5 week richting Australië en New Zeeland voor een ontspannende en actieve reis(down under, zoals dat dan heet).
Het aftellen is begonnen, nog wel wat te regelen...de kriebels zijn al begonnen...Ik weet hoe het gaat, want ik heb het immers al eens meegemaakt.

Toen was het Malawi:
Ik moet de laatste tijd weer wat meer aan die reis denken. Ik ging toen voor mijn verpleegkundige stage! Om jullie geheugen nog wat op te frissen wat foto's in het album!

Pas ging ik een vriend wegbrengen naar Schiphol, stond ik daar te zwaaien... Staat er een familie afscheid te nemen van hun zoon die voor een half jaar weg gaat...misschien ook wel naar Australië of New Zeeland?
Ik dacht toen nog zo sta ik ook over 3 maanden hier!

Ik heb er onwijs veel zin in, maar het is natuurlijk ook spannend, zeker omdat ik deze keer alleen ga! Ik ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen, en ik kijk uit naar alle interessante contacten die ik op die manier op ga doen!

Waar ik ook benieuwd naar ben is al jullie reacties....ik weet nog van mijn vorige reis dat Christel en ik altijd helemaal blij werden van alle lieve woorden van de andere kant van de wereld! Dus laat je niet tegenhouden!

Hopelijk krijgen jullie zo ook al wat zin om mij te volgen. Voor mij is dit wel echte voorpret!

Nu nog even genieten van alle feestdagen, familie en vrienden zien en dan is het zo weer 12 januari!

Tot snel
Dikke Kus
Cynta

  • 07 December 2010 - 11:40

    Christel:

    Mooie foto's :)!!!! Echt gaaf dat je weer op reis gaat, en met die kriebels komt het wel goed.

    zie je de 12de

    X C

  • 15 December 2010 - 10:06

    Anniek:

    nou meis ik ga je zeker volgen!!

    XX

  • 15 December 2010 - 11:55

    Mariet:

    Ha Cynta
    Hier vind ik al wat meer info...leuk zeg!!!!
    We gaan je helemaal volgen!!
    Suc6 met de voorpret
    en misschien nog tot ziens van te voren,
    groetjes
    Mariet

  • 16 December 2010 - 01:20

    Ellen (Ex-Buuf):

    Lekkerwijf!
    Wat gaaaaaaf dat je dit gaat doen! Jaaa, het is dan bijna zover! Weet wel dat je het er vaak over had ja, toen ik nog naast je woonde! Fijn dat het nu gaat gebeuren! Ik ga je zeker volgen!
    XX Ellen

  • 22 December 2010 - 18:33

    Verbruggen Family :

    Ha buur-meisje! (buur-vrouw).
    Wat een geweldige uitdaging ga je weer aan! Geniet ervan!We blijven je volgen. (komen papa en mama je ook nog een keer opzoeken?)
    Groetjes, Wim en Marlies, Ilse, Jan, Toon.

  • 28 December 2010 - 17:51

    Annie Disveld:

    Ey meissie , wat leuk. Lekker genieten en we gaan je volgen. Knuffel van ons

  • 29 December 2010 - 08:02

    Sanne:

    Hey Cynta,

    Ik kreeg automatisch een mailtje van je waarbenjijnu. website. Harstikke leuk. Ik had al iets gelezen over je reis op Hyves.

    Ik wens je veel plezier op je nieuwe reis, ben weer lekker jaloers. Maar dat komt ook wel weer goed.

    Geniet ervan.

    Groetjes, Sanne de Klein

  • 29 December 2010 - 08:27

    Fenneke:

    He Cynta,

    Leuk dat je weer een reis gaat maken. Veel plezier en lekker genieten. Ik zal je site regelmatig lezen. Kus Fenneke

  • 29 December 2010 - 09:16

    Hans Verheijen:

    Heey KLEINE,

    Heel veel plezier, geniet ervan!
    Ik probeer je verhaaltjes bij te houden..en als je terug bent dan spreken we een x af om de kiekjes te bewonderen..
    XX Mij

  • 29 December 2010 - 09:36

    Karli:

    Hey Cynta,
    Veel succes daaronder. Pas je wel op alle beestjes. Met name de bruine viool spin (brown recluse spider)schijnt niet echt een lieverdje te zijn.
    Daarentegen zijn kaola's natuurlijk wel knuffeliger.

    Veel pleizer groetjes Karli

  • 29 December 2010 - 10:34

    Anna:

    Hee Cynta,
    Heb je helemaal niet meer gedag kunnen zeggen. Ik was zelf ineens zo snel weg! Ik wil je nog heel veel plezier wensen en dat je met mooie verhalen weer terug gaat komen.

    p.s.We houden de 3e verdieping wel netjes ;-)

    xxx,
    Anna

  • 29 December 2010 - 12:38

    Marco Gerrits:

    Hey Cynta!
    Have fun down under en vergeet niet kangaroosteak on the barbie te eten als je daar bent! JUMMIE!!!
    Geniet ervan en ik ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken!
    Groetjes, Marco!

  • 29 December 2010 - 17:12

    Eelco & Sara:

    Dag nichtje!

    Stoer van je dat je dit doet. Australie is echt te gek, wil ook graag nog eens terug...;-).
    De kriebels zullen alleen nog maar zijn toegenomen, want het is zo 12 januari! Heel veel geluk, succes en plezier in Down Under. Wij gaan je volgen!

  • 29 December 2010 - 17:26

    Karen:

    Meid ik wens je echt super veel plezier!

  • 29 December 2010 - 20:11

    Dorien:

    Hey Cynta,
    Leuk introverhaal! Erg leuk en knap dat je het gaat doen! We zullen met z'n allen zeker regelmatig een berichtje plaatsen om je te updaten over alles hier, en natuurlijk jouw verhalen bijhouden over de Aussie's en Kiwi's!
    Geniet nog lekker even van alles hier, oud & nieuw komt eerst nog!
    Take care!

  • 29 December 2010 - 21:31

    Marit:

    Hoi Cynta,

    Had van Christel al gehoord dat je zou gaan. Echt gaaf zeg! Ben erg benieuwd naar je belevenissen, maar wens je bij deze eerst een goede jaarwisseling en al het goede voor 2011!

    Liefs, Marit

  • 30 December 2010 - 10:44

    Marian GoodBookers:

    G'day Cynta!!
    Hier uiteraard ook even een berichtje van het beste reisburo van Nijmegen en omstreken! Nu gaat het echt dichterbij komen en het aftellen kan beginnen!! De rest van je papieren zijn inmiddels ook binnen, zowel van de tour van Contiki als Adventure Tours. Succes met de laatste voorbereidingen en tot gauw!
    Groetjes Marian
    www.booknu.nl

  • 30 December 2010 - 12:23

    Marieke:

    Hey Cynta!
    Nou schiet het echt op! Ik ga je zeker volgen!
    Ik wens je nu alvast heel veel plezier daar. Eerst morgen een fijne jaarwisseling en succes met inpakken enzo!

    Liefs Marieke

  • 30 December 2010 - 20:10

    Gerry En Teun (t + O:

    Hey super spannend voor jou!!!
    Maar voor de ouders, wij spreken uit ervaring is het best echt wel heel ver weg.... Letterlijk maar ook figuurlijk.
    Wij wensen jou alvast heel veel voorpret bij de voorbereiding van jouw verre Reis!!!!!!!!
    Gaan het beslist volgen!

  • 31 December 2010 - 14:46

    Carsten:

    Hee!

    Leuk dat je weer op reis gaat zeg!! Goed bekeken :)
    Veel plezier en goeie reis!!

    Groetjes,
    Carsten

  • 01 Januari 2011 - 23:44

    Leslie :

    Heey,

    Wat leuk dat ik je ook mag volgen. En dat ga ik zeker doen!

    Maar hoelang ben je daar onder? : )

    X

  • 04 Januari 2011 - 11:49

    Emy:

    Hey Cyntha,

    Heel veel plezier en relaxeesjon.
    Ik wissel jou wel af okay?
    Ik vertrek nl 1 april naar australie.
    Grappig hé?

  • 07 Januari 2011 - 10:26

    Jochem H Te M:

    Hey Cynta,
    Fenomenaal plan en waanzinnig gewaagd om zo ver helemaal in je eentje op pad te gaan.Geweldig om volledig met jezelf te zijn ! Alle goeds plezier en geluk ..en ben zeer benieuwd naar je belevenissen.Kus Jochem

  • 10 Januari 2011 - 18:57

    Carmen:

    nog 2 nachtjes....spannend! En dan zit jij in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld...ik wens je heel veel plezier, geniet ervan en pas goed op jezelf! Ik ben erg benieuwd naar je belevingen en ervaringen...en zal je daarom ook zeker volgen! Wie weet ga ik je ooit nog achterna ;)! Liefs Carmen

  • 10 Januari 2011 - 21:18

    José De Kleijnen:

    Ha die Cynta,

    Ik wens je heel veel plezier en geniet van het avontuur dat je gaat beleven. Ik zal je blijven volgen.
    groetjes
    José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynta

Op naar het avontuur!

Actief sinds 05 Dec. 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 20117

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 31 Maart 2014

Zuid Amerika at last!!!

12 Januari 2011 - 08 April 2011

Eindelijk ga ik weer op reis na 5 jaar

25 Maart 2006 - 26 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: