I am ready - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cynta Broek - WaarBenJij.nu I am ready - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cynta Broek - WaarBenJij.nu

I am ready

Door: Cynta

Blijf op de hoogte en volg Cynta

11 Januari 2011 | Nederland, Nijmegen

Hey hey,

Jaja morgen is het dan zo ver en stap ik na wat knuffels, kusjes en misschien wat traantjes het vliegtuig in!
Ik ben er klaar voor en heb er zin in...voor zover nu bekend, zullen de overstromingen in Australie van dit moment mij niet in de weg zitten.

Gelukkig geen ritje op een krokodil voor mij, want dat is me toch wel weer wat te veel avontuur!

Al van vele afscheid genomen en de berichtjes via de site, hyves, sms stromen binnen. Jullie zijn erg actief, echt super keep it up!!!

Nog wat kleine souvernirs meegekregen, zodat ik het koude, natte Nederland echt niet ga vergeten. Volgens mij ook om te zorgen dat ik in april ook echt weer terug kom, hihi! Dat koude en natte ga ik toch echt ff niet missen...hopen dat t daar niet te veel regent....

Jullie horen van mij weer als ik daar veilig aangekomen ben!

Mzzl
Dikke kus
Cynta

  • 11 Januari 2011 - 09:22

    Esther:

    Hey Cynta
    Heel veel plezier en geniet van je reis door OZ en NZ!!!
    Ik volg graag je avonturen aan de andere kant van de aardbol!

    Een hele goede reis morgen!

    liefs
    Esther

  • 11 Januari 2011 - 09:41

    John - Jolanda:

    Hey Cynta,

    heel veel plezier!!!
    geniet ervan

    groetjes John en Jolanda

  • 11 Januari 2011 - 09:50

    Carmen:

    Nou ik hoorde van een betrouwbare bron dat het afgelopen weekend in Melbourne 45 graden was...dus koud zul je het in ieder geval niet hebben! Goede reis!
    xx

  • 11 Januari 2011 - 10:55

    Janneke:

    Hoi Cyntha,

    Super leuk dat je het avontuur op gaat zoeken! Geniet ervan! En natuurlijk een hele goede reis!

    groetjes Janneke

  • 11 Januari 2011 - 12:43

    Marieke:

    Hey Cynta!
    Spannend... succes met afscheid nemen morgen! Ik wens je een hele mooie en onvergetelijke tijd. Ben benieuwd naar je avonturen! Pas goed op jezelf!

    Liefs Marieke
    XXX

  • 11 Januari 2011 - 14:20

    Malou:

    Heee Cynta!
    Ook namens mij heeeel veel plezier op deze reis! Geniet van alles!!! En niet teveel spannende dingen ondernemen hoor!
    Liefs Malou

  • 11 Januari 2011 - 16:03

    Linsey Gerrits:

    heee cynta!

    echt heel veel plezier en geniet ervan!

    liefs van ons thuis

  • 11 Januari 2011 - 16:30

    Mirte:

    Ha Cynta!

    Ik wil je alvast een hele goede reis wensen morgen en een enorm fijne tijd daar, aan de andere kant van de wereld!
    Geniet ervan!!

    Liefs, Mirte en rest van de family

  • 11 Januari 2011 - 17:40

    Kirsten:

    Heel veel plezier daar en geniet ervan! Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    pas goed op jezelf!

    liefs Kirsten

  • 11 Januari 2011 - 19:03

    Annie Disveld:

    Nou 'n goede reis, kijk uit naar je verhalen. doei

  • 11 Januari 2011 - 19:07

    Roos En Familie:

    heel veel vakantieplezier...........tot over 3 maandjes.....

  • 12 Januari 2011 - 09:38

    Anniek:

    Veel plezier van Joke en Anniek
    We missen je nu al!!

    Xx

  • 12 Januari 2011 - 17:29

    Teun En Gerry O En T:

    Na een kort belletje met jou hoorden wij dat je om half zes door de gate ging.
    Nu is het ECHT!
    Heel veel succes met je reis en tot snel horens! Pas wel een beetje goed op jezelf!
    Dikke kus...

  • 12 Januari 2011 - 18:39

    Yvonne:

    He Cynta,

    Heel veel plezier, en een hele fijne reis gewenst!
    Tot daarna!

    Groetjes, Yvonne

  • 12 Januari 2011 - 18:52

    Lisette:

    Hallo Cynta,

    Heel veel plezier in Australie. We hopen dat je daar beter weer hebt dan hier. Een goede reis en we zullen jouw verslagen lezen.

    Groetjes
    Lisette, Kevin, Thomas en Nick

  • 12 Januari 2011 - 19:01

    Patrick:

    hi cyn, ben je al geland? wat ga je allemaal doen eigenlijk? iig veel plezier en pas op krokodillen want die bijten in je....;)
    gr pat

  • 12 Januari 2011 - 19:34

    Dorien:

    Hey Cynta, een hele goede reis! Erg benieuwd naar alle belevenissen daar! Good luck en tot het volgende berichtje!

  • 12 Januari 2011 - 20:18

    Roos En Familie:

    goede vlucht...
    geniet er van....
    we horen wel...

  • 13 Januari 2011 - 10:07

    Lotte:

    en en en veilig aangekomen?!....
    Hopelijk heb je al leuke mensen ontmoet in het vliegtuig :)
    Tot de volgende post!
    dikke kus smak!

  • 25 Januari 2011 - 03:20

    Kingsley:

    Have a good time n i belief u got to have fun. Greetins alledem.

    JaH Bless.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynta

Op naar het avontuur!

Actief sinds 05 Dec. 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20107

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 31 Maart 2014

Zuid Amerika at last!!!

12 Januari 2011 - 08 April 2011

Eindelijk ga ik weer op reis na 5 jaar

25 Maart 2006 - 26 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: