G'day mate!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cynta Broek - WaarBenJij.nu G'day mate!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cynta Broek - WaarBenJij.nu

G'day mate!!!

Door: Cynta

Blijf op de hoogte en volg Cynta

16 Januari 2011 | Nederland, Nijmegen

G'day every body!

Damn wat is die vlucht lang: Amsterdam, Londen, Hongkong, Sydney, Cairns....pffft 12e vertrokken en vrijdag 14 jan kwam ik dan eindelijk aan in Cairns...Lekker hot 32C. Je moet er wat voor over hebben...
Toen ik de kust bij Sydney zag, kreeg ik toch echt wel enorme vakantiekriebels....

Ze zeggen altijd dat het veel gemakkelijker is om mensen te leren kennen, als je alleen reist....maar dat het zo gemakkelijk zou zijn...
Voordat ik uberhaubt in Australie was, had ik al uren Engels gesproken, met mensen all over the world...
Iedereen is super aardig...net als de locals hier in Cairns...

Nu ik dit schrijf merk ik al dat ik al ben overgeschakelt op het Engels...ik denk Engels en moet het dan omgooien naar Nederlands...
I love talking English...

Toen ik eindelijk in mijn verassend luxe hostel aankwam, kwamen er al mensen op me af die ook dezelfde tour doen als ik. Could n't even get the key into my door.....

De afgelopen dagen waren chill, lekker zwemmen, relaxen en stappen...
begin al over mijn jetlag heen te komen...nu met wat meiden get centrum van Cairns verkennen...

Morgen ga ik snorkelen bij the Reef....

W'll keep your posted, just wanted to say I servived the flight!

Ciao
Kus
Cynta

  • 16 Januari 2011 - 08:39

    Marcha:

    super!!!
    zie je nog veel schade van de flooding??
    heel veel plezier!!!

  • 16 Januari 2011 - 12:14

    Tjard:

    Dag Cynta

    Long time no see. Stoer dat je in je uppie naar Australie bent gegaan. No worries, Aussies zijn echt super gastvrij. Ik wens je heel veel plezier en toffe ervaringen in Australie.

    Tjard

  • 16 Januari 2011 - 16:24

    Annie:

    Fijn dat het zo goed met je gaat en zulke lieve mensen ontmoet daar. groetjes Annie

  • 16 Januari 2011 - 20:26

    Anniek:

    hey schattie,

    top om van je te horen en wat fijn dat het allemaal meteen zo goed verloopt. Snap dat de reis lang is.
    Naar de antillen is het allang zeiden we, maar dit is helemaal lang....

    Geniet maar lekker ..

    XX

  • 16 Januari 2011 - 20:37

    Brigitt:

    have a lot of fun girl!!! fijne tijd in australie.

  • 16 Januari 2011 - 20:52

    Bart:

    Ooh heerlijke temperatuur..

    Geniet ervan!!

    x

  • 16 Januari 2011 - 21:07

    Mariet:

    Ha Cynta
    Wat leuk te horen dat het allemaal vlot loopt met al die spontane contacten en zo, kicken toch, dat het nu JOU overkomt!
    Wij hebben hier de Maas in onze tuin en kijken uit over een hele oppervlakte water....... maar in Australie moeten die oppervlaktes water helemaal enorm zijn, krijg je daar iets van mee? De verhoudingen met Nederland zijn helemaal zoek, denk ik?
    Nou meis...geniet er nog maar van, petje af voor je lef!
    Groetjes van ons allemaal
    Wil, Mariet, Mirte, Fenne en Wout

  • 16 Januari 2011 - 21:07

    Rein:

    Cynta! Tof dat je daar bent joh!Snorkelen in Cairns. Was het hoogtepunt van mijn Australië-reis vorig jaar, is echt magisch! Geniet ervan en drink een lekkere XXX gold in de pub aldaar.

  • 16 Januari 2011 - 23:09

    Daantje:

    Hi there! :D
    Super om je enthousiasme te 'horen'! Have a nice time down there!!!
    kXs Daan en Mirte

  • 17 Januari 2011 - 09:17

    Maren:

    So I guess our keychain did it's job:)

    Glad to hear your three months started off good. can't wait to read your next post.

    xx Maren

  • 17 Januari 2011 - 10:42

    Christel:

    Heerlijk dat je aan het genieten bent. Ik kreeg al vakantiekriebels op schiphol, maar nu met jouw verhaal erbij extra. Maak er een te gekken super toffe tijd van.

    X C&M

  • 17 Januari 2011 - 14:42

    Lotte:

    Nice nice!
    Lekker gesnorkeld vandaag? Ohh warmte en zon jealous!
    Mijn herkansing is gewoon al 2x verplaatst en nog geen cijfer :( erg hè!
    Enjoy! a big kissss


  • 17 Januari 2011 - 16:55

    Elle (ja):

    Zo Cynta, dat klinkt al goed!! Ik ga proberen je verhalen te volgen! Heel veel plezier en geniet er van!!
    Groetjes uit het grijze (normaal altijd zonnige) Stunnis :-)

  • 18 Januari 2011 - 17:18

    Bas:

    Ghaha jij bent goed bezig :D lucky bastard.
    En ik straks maar werken in Duitsland. Denk dat ik gewoon stiekem naar Australie toe ga.
    Have fun

    xx

  • 19 Januari 2011 - 22:40

    Jeroen:

    Hi Cyntha,

    Goed te horen dat je lekker Down under bent. Kan je ff checken of de draairichting van een draaikolk echt de andere richting opdraait als in NL? Aangezien het water toch weer aan het zakken is :-)

    Veel plezier!

    gr Jeroen

  • 20 Januari 2011 - 16:29

    Roxanne:

    Good day mate,

    How's life??
    Heb je het leuk daar? Nou ik lees al dat je wat mensen hebt leren kennen. En duiken, dat is zooooo gaaf!!! Ik ben nu al benieuwd naar je mooie foto's en verhalen :). Nou ik blijf je volgen.
    Heel heel veel plezier!!

    Kus Rox

  • 23 Januari 2011 - 08:26

    René En Hennie:

    Fijn dat het zo goed gaat en dat je volop geniet. Leuk zo'n reisvers;agje te lezen. We houden contact.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynta

Op naar het avontuur!

Actief sinds 05 Dec. 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 20109

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 31 Maart 2014

Zuid Amerika at last!!!

12 Januari 2011 - 08 April 2011

Eindelijk ga ik weer op reis na 5 jaar

25 Maart 2006 - 26 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: